Reaktionen.

image4
Idag har ett mirakel skett. Idag har det verkligen hänt. Denna dag är dagen med stort D. Det var idag det hände, den kemiska reaktionen. Det var idag allt hände. Det var idag jag förstod. Det var idag jag fick den efterlängtade reaktionen. Och ja, vet ni vad? Just nu kan jag verkligen inte sluta le. Just nu pirrar det i min mage som det aldrig har pirrat förut. Just nu är jag full av förväntan och glädje. Just nu har jag reaktionen som jag länge har väntat på. Den reaktionen som alla andra människor fick/får när jag berättar om USA.


Dagen började som alla andra dagar. Jag vaknade i min säng med Jerry liggandes bredvid mig. Han är verkligen så söt när han är så där kelen av sig. Han har blivit min katt de senaste veckorna. Lite sorgligt tycker jag att det är eftersom jag snart ska åka och lämna honom kvar. Jag gick upp och åt frukost tillsammans med min kära lilla mamma. Sedan ringde det på dörren. "Vem fan är det?" var vår första reaktion. Sedan sa mamma: "Säkert Jehovas!" Jag gick för att titta i kikhålet och visst var det Jehovas. Jag fick inte öppna för mamma, vi ignorerade dörren. Sedan åkte jag iväg och handlade på Ica. Var även på banken och satte in pengar på mitt konto. Ska jobba torsdag-söndag så mer pengar är på väg!

   På kvällskvisten låg jag i min säng, självklart med Jerry vid min sida. Det blev reklam på den kanalen jag tittade på och jag började slå över till andra kanaler. På en kanal var det Martha Stewart och jag tänkte på att det är inspelat i USA mer hann jag inte tänka förrän jag bytte kanal. Men sedan efter det, då kom rektionen! Jag bytte genast tillbaka till Martha Stewart och jag fick reaktionen som jag länge har väntat på. Jag började le och min mage började pirra och jag är fortfarande i samma tillstånd som jag först var när jag fick reaktionen. Glädje och förväntan, tack Martha Stewart! Och tack till alla er andra,


Jag förstår fullt ut, det är nu jag förstår. Det är nu jag har insett.. JAG SKA TILL USA!


Kommentarer
Postat av: Din Fru!

wiiiie va glad jag blir =)

2007-10-25 @ 21:07:05
URL: http://nennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0