Detta suger, BIG TIME!

image189
Just nu lyssnar jag på en låt, min nya stora favorit låt: Drops of Jupiter. Jag känner hur tonerna stärker mig, jag känner hur jag mår bättre, jag känner hur blodet forsar genom kroppen av förväntan. Jag känner att jag genast mår bättre, för jag har en plan, eller vi. Typ i alla fall.


Denna dag har varit en konstig dag. Det har varit en underlig dag helt enkelt. Jag har mest gått och tänkt på att jag är här, så jäkla långt hemifrån. Så jäkla långt ifrån Sverige och lilla Kalmar och det är just det som suger, BIG TIME. Det är just det som jag stör mig på. Min älskade vän behöver mig där hemma, vi behöver vara tillsammans, vi behöver det. Detta funkar inte, detta gör oss svagare och vi kan verkligen inte bli för svaga, det funkar inte. Detta går inte. Detta suger, BIG TIME! Till dig älskade vän, älskade lilla vän. Usch, det är hemskt vad jag saknar dig! Men vi ska ta oss igenom detta! Det du måste göra nu, det är att fokusera på saker och ting som gör dig stark, du måste hitta din inre styrka. Tänk tillbaka på Valstad tiden, tänk tillbaka på alla roliga minnen. Tänk på dig och mig, tänk på oss och solen och våren. Tänk på våran underbara vänskap, tänk på tiden då vi hade skötselturen tillsammans. Tänk på de tidiga mornarna då vi gick och stönade på DV, HAHA =) (okej det där kanske kan misstolkas kom jag på nu när jag läste igenom det, men det skiter jag i!) Tänk på eftermiddagarna uppe hos kaninerna då vi härmade den allt för patetiska tuppen. Tänk tillbaka till minnen som stärker dig. Tänk på vardagen som du har nu, tänk på kärleken mellan dig och din pojkvän. Känn hur det stärker dig, vetskapen om att han finns där. Känn närvaron av våra godhjärtade vänner som bara vi känner. Tänk på din familj, dina syskon, dina föräldrar, tänk på ditt barndomshem och ditt rum hemma i huset. Tänk tillbaka på barndomens alla minnen och skratta åt dem, känn hur du får ny energi, känn hur du finner din inre styrka. Det är dags för dig att må bättre nu, det är dags för dig att bli stark igen. Det är dags för oss att bli starka igen, det är dags för oss att finna styrkan och må bra, trots att jag är här och du där ska vi fasen lyckas! Glöm inte att jag älskar dig och att jag tror på dig och kom ihåg, jag är bara en tanke bort, BOKSTAVLIGT TALAT! Älskar dig gumman, var inte rädd, vi ska lyckas.


Idag var dagen då jag fick reda på en sak och jag blev inte direkt överlycklig av informationen. Jag har väl varit medveten om problemet innan, men nu VET jag att det existerar och då blev det genast en helt annan grej. Detta problem, jag vet inte. Det känns som om jag är för självisk för att jag är här. Jag vet att det finns människor där hemma som verkligen behöver mig men jag, jag sitter här, i USA och kan inte hjälpa dem. Detta suger, BIG TIME.


Idag har jag faktiskt gått och tänkt på att jag ska åka, åka hem. Tanken har slagit mig, att jag ska åka hem till de som behöver mig. Men jag vet inte, om jag skulle åka hem, då känns det som om vi har misslyckats. Och vi kan ju inte misslyckas inte! Jag lever mitt liv för att jag ska lyckas, och det har jag tänkt fortsätta att göra, bara så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0