Ehh, tack för den då..

image202
Idag på fm. åkte vi till en park här i närheten. Det har verkligen varit varmt här idag, en del barn sprang runt i shorts och pojkarna hade ingen jacka på sig, tro det eller ej. Det måste ha varit 26 grader här idag, eller mer, det har verkligen varit underbart! Vi åt lunch ute idag, när min hostmamma skulle skriva på kvittot sa servitören: "Sign here young lady", jag påpekade vad han hade sagt och sa att hon inte alls börjar bli gammal som hon hade klagat över innan. Hon svarade att hon ser yngre ut än vad hon är men att hon känner sig gammal. Sen när vi skulle gå hamnade R och jag lite på efterkälken och när han till slut lämnade bordet och omfamnade min hand sa samma servitör "Goodbye madam" jag blev skitförbannad! Här kallar han min hostmamma för "young lady" och mig för "madam". Jag sa det till min hostmamma och hon började skratta och sa att jag inte ser ett dugg äldre ut än vad hon gör. Usch, nä, usch säger jag bara...


I helgen ska jag och S till Washington DC och det ska bli så roligt! Hon kommer imorgon kväll och ska sova över här, vi ska äta godis och titta på tv på fredag kvällen men vi måste gå och lägga oss tidigt för vi ska upp med tuppen.. Usch vad tidigt vi måste upp.. Men det ska bli roligt!


Jag är förövrigt lite stolt över mig själv för idag har jag postat iväg mina papper till skolan, jag har anmält mig till en helg kurs. Man kunde tydligen bara anmäla sig för en åt gången, annars hade jag anmält mig till två. Men det får jag tar i framtiden..


Det är helt sjukt vad fort tiden går, det är fredag imorgon och sen ska vi iväg så helgen går ju snabbt den också (som vanligt). Och sen är det tråkig måndag igen, en helt ny arbetsvecka, igen. Fast jag ser faktiskt fram emot den helgen som följer för då ska vi till Broadway på söndagen. Och sen ska nog jag och S till Queens på fredagen och så sover vi säkert där och så har hela den helgen gått.. Bara sådär och så blir det måndag igen.. Usch, men det ska jag inte tänka på nu, för imorgon är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0