En bra dag.

image188
Jag vaknade av pojkarna idag, men det var inte för att de skrek. "When is Bina going to wake up mommy?" frågade de. Jag blev så glad när jag hörde det.


En annan sak som gjorde mig glad idag var när jag skulle natta dem. Jag skulle sjunga "blinka lilla stjärna" för dem, först för D och sedan för R. D låg där så söt i sängen och tittade på mig med sina bruna ögon och vet ni vad? Han sjöng med! Han sjöng hela sången! När jag sjöng för R sjöng han också med, dock inte hela men ändå! Jag blev så glad. Det värmde i hjärtat kan jag säga!


God Natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det låter som dom gillar dej:)
Och att du gör ett bra jobb!!
Kram från Mamma

2008-04-08 @ 11:44:55
Postat av: Annie

vad kul! men inte tvivlade jag på att de skulle gilla dig, vem gör inte det!!!

2008-04-08 @ 22:26:42
URL: http://adiprovista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0