Nämen jaha.

Ja, lite jobbigt är det allt, eller lite, ganska mycket faktiskt. Jag hatar "The terrible twos." Allra helst när det finns två stycken av dem. Jag förstår egentligen inte varför S klagar, hon har ju bara en pojke, hon har ingen anledning till att klaga!


På tal om S, sitter och väntar på att hon ska komma. Hon ska låna örhängen av mig för hon ska tydligen ut på fredag tillsammans med flickorna och några andra människor från Brasilien. Hoppas bara att min kära vän inte blir för onykter så en viss 40-åring försöker med något. Vilket jäkla patetisk liv han lever egentligen.. Jaja.


Att ha två hundar i huset är, ja, det är fullt hus kan man säga. Alltid någon som skäller och är det tyst på hundarna då är det ett barn som skriker. Är det tyst på barnen då är det en vuxen som höjer rösten, åt barnen eller kanske om barnen har tur, åt hundarna. Ja ibland är livet lite jobbigt faktiskt.


Oj, jag höll visst på att tvätta.. Kanske är dags att slänga in det i tumlaren?


Detta var ett meningslöst inlägg, men jag hade tråkigt. Jag är faktiskt mänsklig.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0