Nämen oj.


image187

Idag har jag framgångsrikt använt en skruvmejsel. Jag är chockad, förvånad och glad över att jag lyckades. Jag, Sabina, är lite teknisk!


Helgen har för övrig varit jätte rolig.. Det roliga började i fredags kväll då S och jag stod vid dörren. Klockan var runt midnatt och hon skulle åka hem. "I don't feel good," sa jag "You don't look good" svarade hon. Jag svimmade och när jag fick tillbaka medvetandet var det raka vägen till badrummet för att spy. Jag bara ÄLSKAR maginfluensa! Efter mycket tjat, från min sida, lämnade S mig och natten som följde minns jag inte så mycket av.. Lördagen spenderade jag i sängen, jag hade jätte roligt eller inte. Jag vet inte vad människor gör när de är sjuka.. Jag låg som sagt i sängen hela dagen med Rasmus som sällskap. Jag förstår fortfarande inte hur jag lyckades sova bra natten till söndagen, men det gjorde jag i alla fall. Söndagen spenderade jag inomhus, jag tvättade allt och jag städade badrummet. Medan jag höll på med det slog det mig, det var första gången jag städade på fem månader. Det slog mig där och då att jag inte har städat sedan jag kom hit. Hur sjukt är inte det?


Idag är det måndag och jag mår bättre, jag ska bara börja äta igen sedan är jag vanlig igen! Vad som nu menas med det..


Kommentarer
Postat av: Annika

Nej du!!! Det är inget vidare att vara sjuk.
Men det låter som du är på bättringsvägen.
Kram från Mamma

2008-04-08 @ 11:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0