Oj, oj, oj.

image186
Hoppsan vilken dag det har varit. En underlig dag på alla sätt och vis. Från magknip av för mycket skratt till tårar av panik. Ibland önskar jag att jag var Wendy, att jag kunde flyga i väg med min älskade Peter Pan, bort från denna verklighet till Landet Ingenstans.

Tänk på nåt roligt och bra,
Tänk på nåt som gör dig glà.
Tänk på jul och tomtefar,
Tänk på släden som han har
Och renarna är med.
Flyg i väg, flyg i väg, flyg i väg!

Tänk på det bästa du vet,
Flyg sen bort i hemlighet.
Månens silverblanka sken
Följer dig mot gryningen,
Nu vinkar han till dig.
Flyg i väg, flyg i väg, flyg i väg!

Upp du far mot en himmel klar,
Dit där många stjärnor bor.
Landet Ingenstans visar snart sig
Och där blir drömmen sann för dig,
Ja, den dröm den blir snart sann för dig.

Var gång du skrattar och ler
Allting roligt som du ser,
Tänk på det och mycket snart
Flyger du med vindens fart,
Så ta ditt första steg.
Flyg i väg, flyg i väg, flyg i väg!

Kommentarer
Postat av: Annie

åhh jag älskar peter pan med!!

2008-04-06 @ 22:23:45
URL: http://adiprovista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0