.



Jag har börjat fundera på om jag är självisk. Jag har börjat fundera på vad som hände med den Svenska Sabina. Vad har hänt med Sabina från Kalmar? Vad hände med henne? Tjejen som gjorde allt alla bad henne om. Hon har förvandlats till någon annan tjej som planerar att krossa ett hjärta. Detta är sjukt, jag trodde aldrig att jag skulle hamna i denna situation, kan jag verkligen göra detta? Något säger mig att jag ska sluta analysera och bara göra det. Något säger mig att denna situation är annorlunda, detaljerna är inte desamma som de jag tidigare har varit med om. Men ändå, jag vet inte, jag antar att jag kommer att göra det. "STÄNG AV DINA KÄNSLOR OCH DITT SAMVETE" tack för rådet,

    Men något, något säger mig att jag behöver göra detta, för mitt eget bästa. Men är det okej att vara så självisk? Att krossa ett hjärta för att handlingen i sig är bättre för mig? Hjälp, livet är svårt..


Jag känner mig lustig, detta är underligt. Jag är överlycklig, jag känner mig F-R.I. "I love my life" säger jag flera gånger om dagen. Men sedan är det som om någonting träffar mig, alla småproblem som läggs ihop till en stor jävla härja rent utsagt och jag HATAR det! Så jag går och är överlycklig för att sedan deppa ihop totalt.


A frågade mig idag om jag någonsin gråter, "självklart" svarade jag och flickan fortsatte: "Sen du kom hit har jag gråtit minst 10 gånger och jag har aldrig sett dig gråta". Jag började fundera, när grät jag senast? Jag tror att det var när jag insåg vad R egentligen hade gjort mot mig, då det sjönk in grät jag. Och det var hur länge sen? Jag har fått för mig att mina tårar är vattendropparna som faller till marken, jag kör på det. Så länge det regnar har jag ingen anledning till att gråta.


By the way, just so you know, I'm upset. Jag känner mig totalt utsuddad, jag känner mig som en skugga, ett spöke, ett eko. Som var där för länge sedan, ett eko som du måste se en bild på för att minnas hur jag egentligen ser ut. Jag känner mig överkörd, utsuddad, totalt borta.


Kanske är det dags att sluta tänka på allting och stänga av känslorna. Jag kan verkligen inte bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: kusin ea

Baby,! vad är det som har hänt? Känns tråkigt att du inte mår bra, eller bra för stunden, du sa själv att det går upp och ner,.. Tänker på dig!! Love ya..

2008-08-14 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0