Upplysning:


Sabina, den Svenska Sabina, hon lever! För i helgen kom den naiva tjejen fram igen. Som resultat av sin naiva sida fick hon både slag och idiotförklaringar av sina vänner. Men hallå eller, jag var vilse och bad om hjälp. När killen föreslog att han kunde följa med mig i bilen tackade jag bara och tog emot. Det var när han bad mig stanna så att han kunde hämta sina cigarretter i sin bil jag blev lite orolig, okej, jag blev lite mer orolig när jag insåg att hans andedräkt stank alkohol. Men ärligt talat, who the hell cares? Han följde med mig i bilen, förklarade hur jag skulle köra och väl på plats fick jag hans mat och en cigarrett. "You look like you need it, breath, you made it!" Japp, så jag tog upp en alkoholiserad tatuerad man och han hjälpte mig och jag lever.


Och för övrigt, JAG är INTE självisk, för jag vill inte krossa en annan människas hjärta. Och än så länge har jag inte krossat mitt egna heller! Jag är lite stolt faktiskt!


En annan upplysning: MÄN ÄR SVIN, (A skickade en låt till mig med Loke och jag lyssnar och håller med!)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Fia Lotta!!!

Du måste vara rädd om dej!!

Puss och kram från Mamma

2008-08-18 @ 21:43:57
Postat av: Ea

Bajskorv, du får vara rädd om dig..

2008-08-20 @ 15:39:32
Postat av: Anonym

sabina älskling! jag måste, vill och behöver prata med dig, NUUUU! fan vart tog du vägen! det var verkligen länge sedan! åå sockerfjun min guldlock jag saknar ju dig!!!!

2008-08-28 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0