Upprörd



Jag har nu fått reda på att jag måste ta om mitt körkort. OCH JAG ÄR SÅ JÄKLA UPPRÖRD! Jag är så trött på att plugga på all den skiten, jag har gjort det så många gånger och nu måste jag göra det igen! Och så måste jag köra upp och allt, vad fan?! Man kan tycka att tre olika körkort skulle vara nog för Sabina, men nej! Jag behöver ett fjärde! Jag kan ju alltid hoppas på att detta land är annorlunda från Sverige så jag får lite omväxling!


En annan sak som jag är ordentligt upprörd över är hur du beter dig i situationen. Sanningen hade varit bättre för jag hade varit där i alla fall.


Och sen har jag insett en sak, jag tror att jag just nu är mitt uppe i att bygga upp en väldigt, väldigt bra vänskap som kommer att hålla<3

Kommentarer
Postat av: Annie

men herregud varför måste du det?? det låter jhue inte rättvist!!

2008-08-21 @ 15:19:11
URL: http://adiprovista.blogg.se/
Postat av: EA

Vaa? vaddå ett annat körkort? Fattar ingenting... Hehe som vanligt när det gäller migg... PUsss

2008-08-24 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0