Dance For Life


Igår skrev jag för sista gången i min dagbok. Bladen tog slut och jag satt och bläddrade i den. Jag satt och läste ett tag, mindes tillbaka till allt som jag har varit med om, mindes tillbaka till den tiden som har varit, mindes alla känslor jag då hade. Jag satt där och tittade på min egen handstil och vissa saker hade jag glömt bort att jag har varit med om. Jag bläddrade i den och blev nostalgisk, jag hämtade de andra dagböckerna som jag har skrivit här i USA. Jag började bläddra i dem och steg för steg mindes jag allt mer om mitt amerikanska liv. Jag satt där och blev nostalgisk, så jäkla nostalgisk! Allt jag har varit med om, allt som har hänt under det här året i USA. Hjälp vad mycket som har hänt! Efter jag hade bläddrat klart i mina dagböcker sträckte jag mig efter min nya och kollade på den. Jag såg dess tomma blad och sjönk ner i tankar igen. Bladen ska fyllas av mig själv, de ska fyllas med min handstil precis som mina tidigare dagböcker. För nu är det snart ett nytt år vilket innebär nya äventyr och nya händelser som jag sedan ska minnas tillbaka till.


För jag Sabina, stannar lite till här i USA. Men om 10 dagar (och tro mig, jag har STENKOLL på hur många dagar det är kvar på år 2008!) är det 2009 och då börjar mitt nya liv, med eller utan kärlek, semester med min hostfamilj och sedan hemresa till Sverige. Och fullt av nya äventyr, glädje och lycka hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är alltid roligt att läsa gamla dagböcker!!

Puss och Kram från Mamma

2008-12-29 @ 14:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0