Dagen som är förbi.

image111
Saina och jag pratade idag och vi kom fram till att vi får bita ihop. Vi kom också fram till att det är helt sjukt, hela situationen.


Jag pratade även med Sabina idag, i två timmar eller något. Jag vet inte, men det var något sådant för jag skulle snart börja jobba igen när vi lade på. Och nu är dagen slut. Helt sjukt vad denna dagen gick fort.


Idag har det varit en bra dag, jag fick prata med två utav mina tre bästa vänner och det kändes bra. Det kändes otroligt bra och roligt att kunna prata med dem. Sabina och jag pratade gamla minnen och vi pratade även om vardagliga saker. Jag och Saina pratade om hur vi kände och vad vi tyckte om hela våran situation. Vi sitter i samma båt kan man säga och det kändes bra att ha någon att prata med som verkligen förstår, på RIKTIGT. Jag tror inte att man kan förstå hur en annan person känner om man inte har upplevt det själv. Saina och jag går igenom samma sak, typ i alla fall. Vi förstår varandras känslor som ingen annan kan förstå dem. Min slutpoäng: Det kändes bra att prata med någon som känner på samma vis som mig själv.


Idag har pojkarna varit underbara. Vi har haft roligt tillsammans idag. Vi har skrattat och busat, vi har haft roligt tillsammans. Och det behövde jag efter allt som har hänt innan.


För några timmar sedan började jag känna suget. Jag började känna att jag behövde ha en kopp te och det snabbt! Det var väldigt läskigt, ett sådant stort sug efter en kopp te. "Jag MÅSTE ha!" Jätte läskigt, jag blev chockad över mig själv och mitt beteende. Det var faktiskt läskigt.


På tal om läskigt. Igår när jag pratade med min Farmor var det någon där i rummet. Jag såg det eftersom hon har webcamera. Han fladdrade och flängde med armarna och sedan när jag började fundera på om jag verkligen såg rätt kom det en arm flygandes, precis där Farmor satt, på Farmor typ. Sedan efter ett tag ställde han sig och vinkade, han stod där bakom Farmor och vinkade. Jag har ingen aning om vad fasen han vill. Men Farmor, var försiktig, alla är inte goda.


Usch, jag vill ha en kopp te till. Det här börjar bli läskigt. Usch, det börjar likna ett beroende..


Jag avslutar med lite bilder från helgen då jag var i Bryant Park.
  
Och visst ser jag överlycklig ut?

Kommentarer
Postat av: Frugan

Söta bilder =)
Läste att du sett nån när du pratade med din farmor. Jag har en kuslig sak att berätta. Påminn mig nästa gång vi pratar på MSN.
Ta hand om dig.
Kramar

2008-01-10 @ 21:51:46
URL: http://nennsan.blogg.se
Postat av: annika

Mmmm det är gott med te!!!!!!
Roligt med glada barn och riktiga vänner.
Jag tror att du kände lite lycka när du åkte skridsko även om du inte ser så glad ut på kortet.
P.s fina kort
Kram från Mamma

2008-01-10 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0