Imorgon är det fredag.

image107
Ja, imorgon är det fredag! Jag har längtat till den dagen, det är första gången jag längtar så mycket till en fredag. Imorgon ska jag köpa godis! Sedan blir det nog lite filmtittande på Rasmus, bara ta det lugnt helt enkelt.


Kid Rock var på tv:n här om dagen, han texter är ju bara så BRA! "You got a body like the devil and you smell like sex." Personligen tycker jag att det är den bästa texten jag har hört! (Inte direkt va?) Det borde vara förbjudet att skriva dåliga texter, allra helst om man gör det som Kid Rock. Jag menar, låten är bra, (okej, jag är dum i huvudet som tycker den låten är bra.) Nej men ärligt, det låter bra, musiken och så. Slår man dövörat till vad han sjunger så är låten bra. Det borde vara förbjudet, att göra en bra låt med en dålig text. Skrev jag just dålig? USEL är rätt ord!


D är inne i sin kinkiga period där han bara gråter och gråter. Pojken vet ju inte vad han vill. När jag är med honom gråter han efter mamma och när mamma är med honom gråter han efter mamma. Han vet inte vad han vill, han bara gråter. Idag skulle min hostmamma åka iväg på lite ärenden och lämnade mig ensam med pojkarna. Jag var i köket med dem, en gråtandes pojke och en pojke som skrek: "Quiet D!" Inte ens deras nya lastbilar fick tyst på D. Han ville inte öppna den, jag frågade gång på gång om han ville ta ut lastbilen ur förpackningen men nej, det ville han inte! Jag frågade om de ville göra något jätte roligt och jag fick R's uppmärksamhet direkt. Jag fick bära D till mitt rum. De får aldrig vara inne i mitt rum men nu när mamman var ute i huset tänkte jag ta in dem dit och spela lite musik och flumma runt. Ted Gärdestad's musik (givetvis) spelades på en lagom hög volym. Jag började dansa och flumma runt och R skrek: "NO Bina!" Till slut började pojkarna också hoppa runt och vi hade allmänt trevligt. Okej, jag hade jätte roligt! När min hostmamma kom innanför dörren skrek hon: "D! Jag är hemma!" Sedan sa hon: "Har du saknat mig?" Jag tänkte att nej, det hade han då inte gjort, vi hade skrattat och haft jätte roligt. Men så fort mamma kom hem blev han sitt kinkiga jag igen.


Min älskade Jethro vill inte leva. Han har legat på min byrå i två dagar nu men han vill inte ge med sig. Just nu ligger han i sängen och jag hoppas på att han ska börja fungera snart.. Men jag vet inte, det känns som om det inte kommer att fungera, bara för att. Bara för att det är jag med allt vad det innebär. Älskade Jethro. Jag tycker verkligen om honom, fasen att han inte vill fungera! Allt tekniskt ska gå emot mig, alltid. Till alla som skickar sms till mig: ge upp för ett tag. Till alla som förväntar sig sms från mig: Det kommer inte att komma.  


Nu ska jag lyssna vidare på Kid Rock's underbara låt.

Och imorgon ska jag köpa godis.

Och på söndag blir det Bryant Park.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0