Vad ska jag göra?

image119
Min hjärna säger en sak medan mitt hjärta säger en annan sak. Eller inte bara hjärtat, allt förutom hjärnan säger en annan sak. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Ärligt talat, jag känner mig så splittrad, jag känner mig lika splittrad som jag gjorde innan jag åkte till detta land. Jag vet inte och det som är värst med hela situationen är att jag har ingen här som kan fatta beslutet åt mig! Jag vet inte, jag får panik snart, jag vet inte vad jag ska göra. Det är svårt det här, det är det verkligen. Jag får panik, ja jag får panik.


Jag får panik för att jag inte kan bestämma mig och jag får panik för att tjejen som just nu ansöker till idol inte kan hålla käften. Hon kan inte sjunga för fem öre men hon ska ändå envisas med att gå in framför juryn. Usch vad hemskt. Oj, nu blev det en killes tur och oj, han kan sjunga! Han vinner säkert hela köret. Men det är ju bara min åsikt. Men man vet ju aldrig..


Tillbaka till min panik. Jag får panik! Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad som är rätt beslut att fatta. En annan sak som jag får panik över är att jag just nu går igenom något väldigt konstigt och jag har ingen här som jag kan prata med, jag har ingen här som kan förstå. Jag har ingen här som jag kan öppna upp mig för med detta. Det finns två personer som går igenom samma sak som jag gör och de finns i Sverige. Det händer just nu och vi är på olika ställen, jag vet inte om det är positivt eller negativt. Jag hoppas på att det är positivt, jag intalar mig det i alla fall. 


Idag har varit en ganska bra dag, jag pratade med Sabina och jag sjöng för henne med min vackra stämma.. (Jag kan verkligen inte förstå hur pojkarna kan be mig om att sjunga "blinka lilla stjärna", de måste vara tondöva). En utav pojkarnas favorit sånger är: "Happy Birthday" och idag när de sjöng den sa jag att det var Sabinas födelsedag idag så då sjöng vi för henne. Mina pojkar är så söta och gulliga. Jag tycker om dem mer och mer för varje dag som går. Jag börjar bli väldigt fäst vid dem.. Idag har jag även fått bada dem själv, jag gjorde det igår med. Min hostmamma sa i början att jag aldrig skulle behöva bada dem själv men nu har jag gjort det några gånger. Hon frågade mig idag om jag tyckte att det var för svårt att göra det själv men jag sa nej. Det är inte svårt och det är bättre när inte mamman är i närheten. Det är det faktiskt, ärligt talat. De sköter sig bättre när hon inte är med, jag har ingen aning om varför men så är det.


Nu ska jag kolla klart på idol och sedan blir det duschen och sedan får det bli sängen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0