Chocktillstånd? Svar: Ja

image175
Idag kom S och hämtade mig och vi åkte till NCC. När vi väl var där stötte vi på två killar som läser samma kurs som vi och vi började prata om allt möjligt. Jag pratade mest med T och efter ca två minuter frågade han om jag körde familjens bil mycket. "Ingenting" svarade jag. (Jag har fortfarande ingen aning om varför han frågade det, men det gjorde han i alla fall). Och efter den frågan sa han tre grejer om mig, om min personlighet. Jag blev chockad, (jag är fortfarande chockad) hur kunde han veta allt det där om mig efter att vi bara hade pratat i ca tre minuter? Allt stämde ju precis, det var äckligt, men coolt. Jag undrar vad han kan säga om mig efter en timme..


Igår skrattade jag, på riktigt. Jag hade jätte roligt åt R. (Jag skriver på svenska så att min kära mamma och min kära mormor slipper kånka fram lexikonet.) R: "Bina, vad är det där?" "En finne" muttrade jag surt, den var ju skitstor och det blev inte direkt bättre av att pojken kommenterade det. "Du kommer också att få sådana när du blir tonåring." tillade jag. Då utbrast han: "Jag vill inte ha en finne!" pojken hade tårar i ögonen och var beredd på att fälla en tår. Jag började skratta som en idiot, "Jag är ledsen R, men du kommer att få finnar." sa jag, bara för att reta honom lite. "Jag vill inte ha en finne!" nu var tårarna nära och jag skrattade ännu mer och sedan sa jag: "Ingen fara R, det finns medicin som du kan äta, då får du inga!" Då lugnade han ner sig och fortsatte att borsta tänderna. Jag skrattar fortfarande åt det.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag vet egentligen inte varför jag uppdaterar bloggen nu.. Jag ville väl tala om att T lyckades säga saker om mig som stämmer efter att ha pratat med mig i tre minuter. Så nu vet ni det.


Kanske är dags för sängen?

Kommentarer
Postat av: annika

Tack för att du skriver på svenska:)!!
Puss och Kram från Mamma

2008-03-20 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0