Kanske dags att uppdatera?

image203
Jag vet inte varför jag inte har skrivit här på länge.. Jag vet faktiskt inte, jag har väl haft annat för mig. Eller ärligt talat, jag har inte haft något vettigt att skriva, det har jag fortfarande inte, tänkte väl bara upplysa alla om att jag lever..


Solen, jag älskar solen! Känna hur den värmer och bara vara, sitta ute i trädgården medan pojkarna sover, UNDERBART. Kanske är det därför jag inte skriver så mycket längre? Jag sitter ute i solen istället och på kvällen har jag ingen ro till att skriva..


En uppdatering av livet var det jag skulle göra ja, för er som är intresserade. Jag vet inte, jag planerar mycket för livet i Sverige. Just nu vill jag plugga till socionom i Kalmar. (Kanske ändrar sig igen?) Men det känns bra att plugga i Kalmar, då kan jag bo hemma och spara pengar, slippa skyhöga studielån, jag vill inte ha en massa studielån. Det känns som om socionom passar mig, faktiskt, bättre än djur. Så ja, jag får se, men det låter i alla fall som en bra plan, pengar-mässigt. Jag vet inte om jag personligen tycker att det är roligt att bo hemma, jag vill ha mitt egna ställe, men det är bättre att bo hemma. Slippa betala en massa och sen bor mamma och pappa på Skräddet med, ganska bra faktiskt med tanke på att studentbostäderna bara är mitt emot. Mina blivande klasskamrater kommer kanske bo där? Ja, ni hör ju hur bra jag planerar..


Annars leker livet ganska bra för tillfället.. Har kommit mycket nära S och jag tycker verkligen om henne, vi pratar om allt och ingenting. Jag tycker verkligen om hennes sällskap. Hon ska stanna ett år till, har jag sagt det? Fast då vill hon till Boston och det är väl förståligt eftersom hennes pojkvän bor där. (De är för övrigt så jäkla söta och så jäkla seriösa så det är ju inte sant..) Men Boston är inte världens ände! Jag kan ju åka dit och så kan hon komma till Queens eftersom de vi umgås med bor där. Så vi kan ju fortfarande träffas varje helg som vi gör nu.


Japp, så det var planen, plugga till socionom i Kalmar, bo hemma tills jag är 30 (vad sägs om det mamma och pappa? Men ni har faktiskt inte sagt någon åldersgräns då vi måste flytta.. 'När ni kommer hem med skrikiga ungar åker ni ut!' den regeln är det enda jag har hört.. Ingen åldersgräns!)


Tiden som är kvar tills jag kommer tillbaka till Sverige ska jag leva livet, vad som nu menas med det..


Vet ni om att jag har varit här i sex månader nu? Och nu är det sommar och jag måste shoppa sommarkläder!


Nu vet ni att jag lever, totalt onödigt inlägg för övrigt..


Over and out


Kommentarer
Postat av: Annika

Jaadu lilla Fia Lotta!!! Pappa sa alltid förut att vid 18 år så åker ni ut!!
Men men det var han det:)
Så välkommen hem!!
Puss och Kram från Mamma

2008-05-09 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0