Vilken helg=)

image209
I helgen har jag shoppat, mycket pengar gick åt.. Vågar inte avslöja hur mycket då får väl lilla mormor en hjärtattack. Men jag får skylla mig själv, jag tog ju knappt med mig några sommarkläder så jag var ju tvungen att köpa precis allt. Var dock väldigt roligt att shoppa, S och S var perfekta smakråd!


Lördag kvällen spenderade vi på en båt, ganska roligt faktiskt. En massa au pairer och en massa snygga killar, kvällen kan väl inte direkt bli misslyckad? Nej jag tänkte väl inte det! Jag hade super duper roligt, även om mina fötter inte ville hänga med. När jag åter var på land kände jag att det inte gick längre, jag kunde verkligen inte gå. Skorna åkte av, (vilken lättnad! Det är faktiskt värt att gå i högklackat en hel kväll och ha skit ont, bara för att få känna den UNDERBARA känslan som man får när man tar av sig dem!) Ja, så skorna åkte alltså av och det blev barfota-vandrig genom staden. Folk glodde som aldrig förr men det sket jag i, jag var på topp! Skorna låg ju i handväskan! Efter mycket om och med fick jag fram att jag var hungrig, (hade lite problem med talet) och det kom fram att alla var döhungriga så vi hittade ett ställe och åt lite pizza. Sedan hittade vi givetvis ett Dunkin Donats och köpte kaffe med hasselnötsmak, (jag är numera kaffeberoende, detta är oroväckande) Vi fortsatte våran promenad och nådde till slut Penn station där tåget stod och väntade på oss. Väl hemma tog jag hand om mina svarta fötter och sedan somnade jag så gott, jag var utmattad!


Idag har också varit en bra dag. S kom och hämtade mig och vi åkte hem till henne och åt lunch med en del andra människor. Det är ju mors dag idag och det är värsta stora grejen här (som allt annat). Efter det åkte vi till TJ MAXX och jag shoppade ännu mer, men men, jag köpte inget onödigt! Vi hittade ett Dunkin Donats och där drack vi kaffe.. Andra koppen för dagen, jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska tro.


Jag har kommit på att jag hatar söndag kvällar, jag har sådan ångest för att det redan är måndag och tillbaka till det tråkiga jobbet. När jag har haft en rolig helg vill jag inte direkt ha måndag och arbete. USCH!!

Lite bilder från båten:
    
 The Empire State Building i Sveriges färger, kvällen till ära=)


Kommentarer
Postat av: Annika

Rolig Helg!!!
Fina Kort:)
Puss och Kram från Mamma

2008-05-13 @ 14:53:46
Postat av: Nenne

Man känner sig mycket snyggare i högklackat eller hur? Hasselnötskaffet lät väldigt gott, själv dricker jag (när jag är ute o fikar på stan) kokoskaffe eller nougatkaffe, inte så dumt =)
Ha de bra! Kramar
(blev en liten kortare kommentar än den jag försökte skriva igår)

2008-05-13 @ 17:57:02
URL: http://nennsan.blogg.se
Postat av: Annie

åhhj jag älskar hasselnöts kaffe!!! drack de massor i usa.. hehe

2008-05-15 @ 00:09:21
URL: http://adiprovista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0