Halloj,


Boston

Här sitter jag och jag har det betydligt lugnare än förra lördagen! Rätt skönt när jag tänker efter. Jag var på stop and shop förrut och köpte mina favorit popcorn så jag sitter här och smaskar i mig helt enkelt! Riktigt mys pys lördag! Barnen är här nere med, eller A och hennes kompisar, vet inte, de verkar tycka att jag är den coola stora systern eller något för de beter sig iaf som småsyskon. "Hej Sabina! Vad gör du för något? Vem är det? Har du köpt en ny dator nu? Vet du vad som hände i skolan i fredags?" Nej snälla berätta jag vill så GÄRNA höra. Alltså, jag har inget liv! Här sitter jag på en lördagkväll med en barnfilm på tv:n och tre flickor som smaskar popcorn. Inte mina tack och lov! Men men, jag valde ju att stanna hemma idag så då får jag umgås med dem. Innan idag satt jag här nere framför Desmond och då kom A ner. Hon satte sig på golvet och kollade på det programmet jag hade på, skidor faktikst för än gångs skull. Sedan kommer C med och så var de här nere båda två och jag bara "Vad fan, får inte ni nog av mig i veckorna?!" Okej, jag sa inte så åt dem men det var så jag tänkte. Men de var iaf här nere och som vanligt "Hey Sabina" "Hey Sabina" och ännu mer "Hey Sabina" jag säger då det, skulle jag få en dollar varje gång pojken säger "Hey Sabina" skulle jag vara miljonär just nu. C säger alltid "Hey Sabina" i början av en mening. I veckan var han så söt då han satt bak i bilen: "Hey Sabina!" "Yes" sa jag som jag alltid gör. "Titta vad jag kan göra! Jag kan hålla i påsen, ta upp en bit äpple, äta det och har huvudet vänt åt det här hållet!" Jag började skratta lite smått, precis som om det är världens super grej liksom, "Wow" utbrast jag sedan för för honom var det tydligen världens super grej. "Hey Sabina!" sa han igen efter ca en halvminut, "Titta vad jag kan göra! Jag kan hålla i påsen, ta upp en bit äpple, äta det och har huvudet vänt åt det andra hållet!" Jadu, rikgtigt bra gjort för en treåring! Eller tycker ni inte? Igår sa han "Hey Sabina, tror du att jag kan bli en superhjälte då jag är stor?" Just nu är han så inne på superhjältar, Thomas the train slägg dig i väggen liksom. Till och med Lightning Mcqueen är han nästan redo att lämna bakom sig fullt ut. Nu är det spiderman, batman och alla andra som gäller. Det är faktiskt ganska intressant att se att allt är en fas som han går igenom, vad det än är så går det över efter ett tag, allt från leksaker till saker han säger. Men han börjar växa upp tycker jag, hans frågor blir mer svåra att svara på. "Hey Sabina, vem är Gud?" frågade han idag och jag blev knäpptyst, vad fan skulle jag svara på det då? En sådan enkel fråga men hur fasen skulle jag uttrycka mig så att han skulle förstå? "Hey Sabina! Jag frågade dig en fråga och då måste du svara" "Ja men hallå, få jag tänka lite eller?" ¨

Det är tydligen alla hjärtans dag snart så jag sitter här och äter sweethearts. Choklad är det, tycker inte riktigt om dem, orginalen är bättre men de slinker ner iaf. Tvångstanke har jag ju med, MÅSTE läsa vad som står på dem. "Sweet talk" fick jag nu, sure bettan som mamma skulle säga. "Sweet love" ja men det stämmer väl eller inte..  Okej en till nu då "Marry me" ja visst eller hur? Fan vad patetiskt, tänk er in i den situationen, sitta på alla hjärtans dag och få en sweetheart som det står "Marry me" på, fast det finns väl alltid någon som tycker om det. "Nice girl" fick jag nu, det låter bra! Ahh, jag har tråkigt känner jag nu, sitter och skriver detta..


Idag var jag faktiskt vid stranden för första gången på länge, jag behövde det verkligen. Jag letade efter svar på mina frågor och efter lite grubbel blev jag lite klokare. Imorgon är det söndag, få se om jag hittar på något med några flickor eller om jag helt enkelt spenderar dagen själv med att försöka bli ännu klokare. Jag vill iaf sova ut för jag är inte ifatt med all min sömn än känner jag, allt började med the killers och sedan gick det utför kan man säga. Det känns som om det är fullmåne idag, är det fullmåne idag? Då kanske jag inte kan sova. Få se.

Förresten, jag hittade något jätte sjukt om Sverige på youtube! Bra bild det målas upp av landet liksom! Jag var på jakt efter en låt och enda ordet jag minns från låten är "Hell" så jag sökte på det och så kom detta upp om Sverige! Här har ni länken så får ni se vad ni tycker!
http://www.youtube.com/watch?v=AK9PgESFd0I&feature=related

Nehe, nu kanske det är dags för mig att plugga lite? Eller, who am I kidding? Plugga på en lördag, nej jag sparar det till imorgon!
Go' kväll!
Over and out.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jadu vad du grubblar,,Klok det är du redan om du inte visste det.:)

Det var en bra bild av Sverige som du hittade på youtube.

Fint kort från Boston.

Puss och Kram från Mamma

2009-02-08 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0