Sugarland,



Här sitter jag och är alldels för långt borta från Brasilien och Sverige där jag egentligen borde vara. För där finns det människor som behöver mig för tillfället men här sitter jag, i USA. Med barn som går mig på nerverna för tillfället! Jäkla ungar! "I'm not an octopus!" får jag säga flera gånger om dagen  men de verkar ju inte förstå det. "Hey Sabina" och "Hey Sabina" och ännu mer "Hey Sabina" och näe helt enkelt! Vad fan, jag är ingen bläckfisk med åtta armar så jag kan faktiskt bara göra en sak i taget!


Och min kära vän funderar på att gifta sig och det finns liksom inget jag kan göra åt saken. Jag känner mig så maktlös och det är hemskt. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till!  Jag är så jäkla orolig. No, it's a fuckin' disaster waiting to happen, but what the heck can I do?

Och som sagt, jag är i USA och inte i Brasilien och inte heller i Sverige, nope. Jaha?

Näe, nu måste jag kissa och sen ska jag fan gå och lägga mig och forsätta att vara sur tills jag tar fram min alla hjärtans dag  pressent!


That's it for now I guess. OCH! Sabina är klar med sin läxa! WOHO!  Det är liksom bara tidag! WOHO helt enkelt!


Good night
Ps, jag hatar att jag inte kan hålla mig till svenska


Kommentarer
Postat av: Peter

håll dig till svenska min lilla skitunge.



MVH

Pappa !

2009-02-28 @ 11:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0