”What the hell are we doing?!”



Igår var jag hos tandläkaren och hon fixade två hål på två timmar bara. Rekord vad fan! Jag var jättestolt över henne och var överlycklig då jag insåg att jag kunde gå därifrån redan klockan två! Jag blev dock inte lika glad då jag blev 110 dollar fattigare. B mötte upp mig och vi hoppade på tunnelbanan och åkte till Harvard där jag skulle köpa böcker. 106 dollar spederade jag på två böcker!! TVÅ!! Men är det Harvard så är det! Efter Harvard insåg vi att  vi var hungriga och eftersom vi båda älskar mac donalds för tillfället bestämde vi oss för att åka till South Station där de även har toaletter som vi var i gott behov av! Vi satt på South Station och var inga riktiga tjejer alls, vi vräkte i oss både det ena och det andra och sedan insåg vi att lesbika par förföljer oss. Just bara pga våran diskussion som vi hade på tåget på väg till Harvard, ni vet jag har ju alltid rätt! B och jag kommer bra överens tycker jag, vi är så lika på så många sätt. Ibland tycker jag faktiskt inte alls om det, vi står där båda två, vana vid att någon annan tar beslut åt oss, det kan vara vad som helst, allt från vad vi ska äta till vilken film vi ska se. Jag kan ju aldrig bestämma mig så det slutar alltid med att mina vänner bestämmer åt mig och B är likadan, så där står vi som två frågetecken och undrar om vi ska åka på festen eller inte. Men vi hoppar till slut på tunnelpannan och hamnar i Alewife. Där blir vi hämtade av en kille som är au pair. Han är faktiskt den första killen jag träffar som är au pair. Vi hoppar in i bilen och stannar för att köpa alkohol. Inte lilla oskyldiga jag då förstås för jag är ju minderårig! Färden fortsätter hem till honom, hans hostfamilj är borta på semester och då passar han givetvis på att ställa till med fest. MEN han hade inte räknat med att folk skulle jobba dagen efter och därför inte ville komma. Så det var vi tre, tills en annan kille kom. Men ärligt talat, fan vad kul vi hade! Spelade "spinn the bottle" och det har jag fasen inte gjort sedan jag vet inte när, roliga uppdrag gav man ju givetvis med! Helt plötsligt blev det midnatt och vi beslutar oss för att hoppa in i the hot-tub. Efter 40 minuter (trodde jag iaf) får jag nog och vill upp, jag får tag i en handduk och tar av mig mina underkläder snabbt som blixten. Lilla mamma har ju lärt mig att ju längre man har blöta kläder på sig, ju kallare blir man. Jag hittar torktummlaren och slänger in mina underkläder där och då inser jag att jag måste verkligen kissa. Så jag springer nerför trappan och hittar toan och efter det hittar jag min mobil och jag blir rent utsagt chockad över tiden: "2:45?!" jag springer tillbaka till de andra och informera dem om tiden och det är tydligen bara jag som är chockad över det. Resten är kvar ett tag till, de håller på och filmar något, någon intervju eller jag fattade aldrig det där om jag ska vara ärlig. Men jag går ner i köket för nu är Sabina hungrig! MEN vad fan fanns det att äta då?! INGET! Eller inget som dög rättare sagt och det var där och då jag insåg det. Och precis där och då kommer B och säger exakt vad jag precis står och tänker: "Sabina!! What the hell are we doing?! It's 3am and we are standing here, in some guy's kitchen, naked!" Jag blir stum, hur fan lyckas vi? Det är alltid så, någon utav tänker något och så kommer den andra och säger det. Vi börjar tycka att det är lite läskigt faktiskt. Vi har alltid gjort det och det är liksom inte så att vi känner varandra så bra så att vi vet vad den andre tänker hela tiden men ändå lyckas vi och har alltid gjort. (Okej, vi gick i handdukar, insåg nu att det lät lite fel)

Det slutade iaf med att våra underkläder blev  torra där runt fem någon gång så då klädde jag på mig och la mig på soffan och skakade lite. För hjälp vad illa jag mådde efter all jäkla ren vodka jag var tvungen att dricka för att den där förbaskade flaskan pekade på mig.. Kvart över åtta blir jag iaf väckt och jag är stolt över mig själv, jag spydde inte och jag har inga minnesluckor! Vi käkar frukost ute och sedan hittar vi till T:stationen där B och jag hoppar på tunnelbanan. Vi åker till chinatown för att kolla runt lite eftersom de firar nyår idag och hjälp vad det var läskigt med alla grejer de hade! Jag kommer få mardrömmar! Efter det hittar vi tåget till Braintree där jag pakerade bilen och så kör vi hem. Jag släpper av B hemma hos henne och då jag är hemma ringer jag S och meddelar att jag är hemma och att hon kan komma nu om hon vill. Sedan ringer jag pappa och han hjälper mig med Desmond för SMARTA Sabina kan nästan lite om datorer.. Jag pratade en snabbis med mamma sedan hoppade jag in i duschen och så kom S. Hon har varit här hela dagen och jag har haft en väldigt bra dag. Jag trodde inte att vi skulle ha så roligt som vi faktiskt hade! Men men, alltid kan man ha fel..


Jag har iaf haft en rolig helg och just nu är det super bowl och jag kan verkligen inte förstå att det redan är super bowl igen! Att det redan ha gått ett år! Det är nu när allt kommer igen som jag börjar inse att det faktiskt ha gått ett år, jag har faktiskt varit här så pass länge för nu är det super bowl igen och jag tittar endast på det för reklamerna! Det är en med mr potato head och mrs potatohead och fan vad jag skrattar! Kanske kommer på youtube sedan så ni kan se den.. Det verkar som om Arizona förlorar iaf om ni vill veta.. Nej men ärligt, jag har tydligen varit här ett år för nu är det super bowl igen och det har gått så jäkla fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0