:)



Just här och nu, just i denna sittandes stund till tonerna av Kings of Leons senaste hit fick jag ett sådant sug efter Sverige. Ett sug, en längtan, en pirrande mage. En längtan till ett liv hemma i Sverige, att kunna ringa mina vänner och faktiskt möta upp dem och göra någonting. Just nu i sittandes stund fick jag en sådan jäkla längtan till Sverige så det är inte klokt!


Den  känslan som jag först hade för USA då jag fortfarande var hemma i Sverige, den pirrande känslan i magen över ett nytt äventyr och man vet inte rikitgt vad som väntar. Man bara känner att man är redo för något annat, ett ny början. Den pirrande känslan av glädje och spänning känner jag nu för att återvända hem till Sverige.


Det kommer bli ett nytt äventyr, en ny början, på Kalmar Högskola, i mitt gula flickrum och tillsammans med alla mina kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du känner den pirrande känslan för att komma hem. Det betyder ju att du är redo! =)

2009-07-17 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0