Vänskap,



Idag pratade jag med min älskade vän, en utav mina bästa vänner. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag berättade att jag hade kommit in på högskolan och sa att jag ville jobba på hotel i framtiden. "Utomlands?" var den första kommentaren. Jag svarade att jag inte visste men att jag säkert kommer vara kvar i Sverige. "Bra! För jag klarar inte av att du lämnar mig en gång till"


Jag tror inte riktigt att jag har förstått innan hur svårt det är att bli lämnad ensam kvar. Jag har fått lite inblick i det i och med att mina vänner här har åkt hem en efter en. Men det är först nu jag börjar inse hur ni hemma har känt det,


Imorgon ska jag iaf ner till the Cape och har cluster meeting. Så får vi se vad dagen har att erbjuda!


Dags för sängen?



Kommentarer
Postat av: sabina

vem var det du pratade med?

2009-07-22 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0