Happy St Patrick's Day!


This is a friendly reminder so you guys don't forget to wear green today! Because if you do, drunk people are going to come and pinch you! SO WEAR GREEN!! Just like me:)  

Happy St Patrick's Day! And don't forget to have fun and get wasted (when you are done working of course!)


Jag återkommer med en uppdatering om mitt liv när jag är klar med att reda upp alla andras. Det är pengaproblem, kärleksproblem, viktproblem och familjeproblem hit och dit. I'm busy at the moment! Sen pluggar jag för tillfället, uppenbarligen ganska mycket eftersom jag har fått ett nytt smeknamn "Miss Homework". Men jaja, i Maj är kursen över, WOHO!  Då är det även varmare ute så då kan jag njuta ordentligt!


Ifall ni vill veta något om mitt liv så får ni skicka ett mail eller skriva till mig på facebook. Det är nämligen där jag spenderar all min tid numera! Jag ÄLSKAR facebook!


See ya,


Kommentarer
Postat av: sabina

Sabina facebook??? nu e jag besviken på dig!! =)

2009-03-22 @ 09:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0