Min vecka,


Ok, jag är inte alltid världens smartaste men ibland måste jag säga att det löser sig ändå. Att börja plugga till en tenta två dagar innan man ska skriva den är absolut ingenting jag rekommenderar MEN, det funkar. Jag satt alltså måndag och tisdag och gjorde inget annat än att plugga. Min hjärna var ganska rejält trött kan jag påstå men jag har ju bara mig själv att skylla. (Ska planera bättre nästa gång). Men, tentan kändes iaf bra, jag svarade på allt :) Det som inte kändes bra var att jag inte hade köpt något vin! Inget alls! Så när jag väl var hemma på onsdag kväll hade jag inget vin! Pest och pina!! Dålig planering även där kan jag säga! För vilken jäkla onsdag jag fick!

 

Jag hade planerat att slappa hela onsdagen och inte göra något annat än att ligga i sängen och småsova. Men nej, så vatt det inte på långa vägar! Min kärre kusse bad om skjuts till flyget, visst sa jag. Efter min tenta var skriven åkte jag hem till henne och umgicks lite sen skjutsade jag ut henne till flyget. Då jag kom hem slängde jag i mig två mackor på stående fot medan jag ringde mormor, mamma och sedan mormor igen. Mormor kom och vi åkte och köpte kattmat för det skulle hon ha. Väl hemma igen tänkte jag börja med maten men då ringde min kära kusse och sa att hon hade fått jobbet och nu bad hon så snällt om att bli hämtad på flyget. Så det var bara att hoppa in i bilen igen! Vi körde även och tankade och sen skjutsade jag hem henne. Då jag åter var hemma började jag faktiskt med maten och då ringde min morbror’s fru och undrade vad jag hade för planer för kvällen. ”Jag ska titta på bonde söker fru, det är allt” ”Så du kan komma hit och sitta barnvakt då? Det har kört ihop sig..” Visst svarade jag och fortsatte med maten i ca en kvart och sen var det dags att åka till djursjukhuset med mormor och hennes katt. Allt gick bra på djursjukhuset och då jag var hemma igen fick jag vänta på att de bakade potatisarna skulle bli klara. Och de blev klara! WOHO!! Jag slängde i mig lite mat innan jag åkte iväg till min morbror där jag skulle sitta barnvakt. Allt gick bra, som vanligt. Jag ska förövrigt dit imorgon igen, kulit att umgås med barn faktiskt, saknar det. Men iaf, hem kom jag precis till bonde söker fru och sen somnade jag gott efter dagen då jag flängde runt som en jäkla jojjo! Thihi,

 

Torsdagen kom och jag vaknade av väckarklockan och pallade mig upp för att sedan cykla i regnet! Gahh, in till högskolebibblan skulle jag med till råga på allt! Men jag kom dit, arbetade lite och sedan hem igen där jag hamnade i soffan. Och där stannade jag kan man säga. Ända till sent in på em då det var middag. Sen åkte jag hem till en utav mina bästa vänner och umgicks :) Men jag var så trött så jag vet inte vad! Jag åkte hem tidigt, hoppade in i duschen, kollade på inlåst och sen SOOOOOV jag!

 

Idag Fredag, har jag varit på BBS och haft föreläsning. Inte den roligaste kanske men det gick det med. Imorgon ska jag som sagt sitta barnvakt och på söndag ska vi träffas i min grupp och förbereda oss inför måndagen då vi ska ha muntligt framförande. Så vi fårla se hur det går!

 

Jaja, idag är det iaf FREDAG!!! Idol är ikväll och jag har städat idag så det är rent och fint :) Hela helgen ligger framför mig and I loove it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0