Söndag,



Idag har det varit söndag och jag har mest varit hemma. Är lite stressad över allt pluggande, jag tycker inte att jag gör så mycket annat än att plugga men ändå räcker det inte till på något konstigt vis.


Jag hann iaf umgås med mina riktigt goda vänner idag :) Vi har pratat på den senaste tiden men inte BARA VARIT liksom, så det var skoj, riktigt skoj! :)


Annars har min älskade Alex funnits vid min sida mest hela dagen. Vi har pluggat, spelat bingolottor och så satt vi alla och myste med tända ljus här inne i mitt lilla flickrum. Allmänt höstmys :)


Jag går med en sådan konstig julkänsla i hela min kropp, jätte lustigt med tanke på att det bara är oktober! Men julkänsla har jag iaf!


Imorgon är det måndag och en ny vecka med en ny tenta, läkartid, födelsedag och förhoppningsvis överlever jag och får uppleva en helt härlig och efterlängtad fredag i slutet av veckan! :)

Bara för att jag och Alex är så fasligt snygga och söta så lägger jag upp mer bilder på oss  :)
           
(Bilderna är givetvis tagna av världens BÄSTA fotograf! Thihi ;) Skämt osido, jag är faktiskt snäll egentligen och ingen btich :P)

Så, det var allt jag hade gjort denna regniga söndag. Jag måste erkänna en sak, eftersom jag har varit borta från Kalmar i typ 2 år så är det ganska skönt (IBLAND :P) att bara vara hemma och inte göra något speciellt :)

Hoppas att alla där ute i världen hade en lika mysig höst-söndag som jag hade! :)
Sov Sött,


Kommentarer
Postat av: Annika

Söta är ni!!!!:)

Kram från mamma

2009-10-16 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0