Fredag? NEJ! Det är måndag,



Idag dansade de färgglada höstlöven utanför mitt fönster. Jag satt på balkongen och begravde mig själv i alla min papper och idag har jag lärt mig, jadu, inte tillräckligt mycket? Jag satt mest och tittade ut genom fönstret och såg löven dansar i vinden och insåg att det var vackert. Jag insåg att jag också ville ut och dansa, dansa och vara fri.

 

Just nu sitter jag i soffan och är passiv. Kollar på Idol och Jon gör just nu kvällen otroligt mycket bättre, jädrar! He just blew me away! Min käre far håller på att bygga ihop min motionsak som jag har köpt idag. Vi kom fram till att jag hjälper till bäst om jag sitter och tittar på. Ja, jag är inte så bra på att bygga ihop saker kan man säga..

 

Nu hade jag tänkt plugga lite mer, sen får jag väl komma i säng i tid så att jag kommer upp vid 7am imorgon. Hade tänkt sätta ingång med plugget i tid. Har tenta på onsdag och jag är så jädrar nevös så det är inte sant. Eftersom jag saknar två böcker så får vi se hur det går för lilla mig!

 

Men nu är det dags för mig att dra mig ifrån Desmond! Och göra lite nytta kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0