Jaha, kanske dags att ta upp det här med Bloggen igen?




Tjena Liksom och Välkommen Tillbaka till Min Kära Blogg som var min trogna Vän och Lyssnare genom Hela Mina USA-år :)

Nu ska jag iaf återuppta mitt Bloggande, På riktigt!

Hemma i Sverige har jag allt varit sedan ett år tillbaka, typ. Hjälp vad tiden går fort! Saknaden efter mina KäraBarn har dock aldrig avtagit, det kommer den nog aldrig att göra heller. I början tänkte jag på dem varje minut kändes det som och saknaden efter dem och mitt Liv i USA tog över Möjligheten att starta ett Nytt Liv hemma i Sverige. Sedan när skolan drog igång här hemma fick jag annat på tankarna och jag tänkte inte lika mycket på Barnen och inte heller på det liv som jag en gång hade levt och Älskat. Ett Nytt Liv påbörjades för mig och först ville jag inte Välkommna det med öppna armar utan höll fast vid det som en gång hade varit. Jag Älskar ju mina barn så hur ska jag då kunna släppa taget om dem? Men sedan, efter ett tag, ja typ nu, eller i början av Sommaren rättare sagt insåg jag att jag inte längre kunde hålla fast vid det förgångna utan att jag måste blicka framåt, till ett nytt Liv, i Sverige. Denna UNDERBARA Sommar som vi har haft här hemma i Sverige i år har verkligen hjälp mig att Älska detta Land allt mer samt att vara nöjd med min tillvaro här i Sverige. Sverige är ett Underbart Land, ett mäktigt Land och jag är Stolt över att vara Svensk och jag har äntligen funnit mig till Ro med mitt Besult att förbli på Svensk Mark.

Men Åhnej! Ni tror väl inte att jag ska strunta i USA helt och hållet va? Nej, nej, nej! Min andra Familj bor som sagt där. I slutet av Sommaren bär det av till mitt andra hem i USA. Det ska bli lika Underbart som denna Sommar har varit här hemma! Att se alla igen, att krama om mina barn, länge. Att höra dem prata, att se hur mycket de har växt.. Spännande!

Sommaren är snart över ska jag säga er, imorse när jag klev upp och öppnade mitt fönster luktade det Höst och ett Löv låg på marken. Ohnej, Hösten är inte här än på ett tag, Sommaren råder just nu men Hösten är på ingång och ville bara varna mig för att denna UnderbaraSommar snart är till enda och att en Mysig och Kall Höst kommer  att skåda sin första dag, snart. Men inte än! Jag ska allt njuta av Sommarens alla härligheter först! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0