Var vid Havet idag,



På sistone har MissLidman varit där för allt och alla, precis som hon vill. Men vet ni vad? Då hon finns till för andra till 100% så glömmer hon bort sig själv. Därför tänker denna lilla FrökenFräken ta vara på ett råd som hon fick för över ett år sedan. En mycket klok och UNDERBAR Ängel sa en gång: ”Söndagarna är till för dig, bara dig”. So, nog för att det tar ett tag innan MissLidman tar till sig råd och lyssnar på riktigt, men nu så! Nu kommer Söndagarna förbli Heliga och Undebara och det kommer att vara hennes dag, bara Hennes!

 


Under veckan som har gått har det mest blivit plugg, stängt in mig och pluggat gärnet! En del sms och en del telefonsamtal har det dock blivit, ibland behöver människorna i min närhet mig och då får det bli en timmes paus. Tentan var i fredags och det kändes bra, en del frågor var väl lite sisådär, men nog ska det räcka till ett godkänt iaf!


 

Jag fick tyvärr ställa in en date med min KäraVän E, som hade vägarna förbi Kalmar i veckan, plugget kommer först helt enkelt! Eftersom vi inte kunde ses bestämde jag och MammaSvahn att vi skulle åka hem till E istället, nästa vecka. Ska blir så enormt sköj!

 


Nehe! Nu ska jag nog gå ut med Alex tror jag allt! Var ett tag sen nu och idag skiner Solen och det är en underbar Höstdag! Så nuså, nu ska Katten och Matten ut och gå och vara Lyckliga, för man kan helt enkelt inte vara annat! Det är förbjudet! Tjoho! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0